Verzendkosten

De boilers worden verzonden vanaf ons magazijn te Egmond of Haarlem. Wij verzenden o.a. met GLS, UPS en PostNL.

De verzendkosten die wij berekenen zijn flat fee. Dus 1 tarief ongeacht het aantal en type product.

Retour sturen

U heeft 15 dagen zichtgarantie en kunt in die periode de boiler aan ons retour sturen waarna wij u het bedrag van aankoop teruggeven. U hoeft alleen zelf de kosten voor retourzenden te betalen. Eventueel kunt u ons vragen de boiler op te laten halen door onze vervoerder tegen kostprijs. Als u hiervoor kiest dan graag de boiler goed verpakken. Een vervoerder zal geen schade vergoeden indien de boiler slecht verpakt is.

Garantie

Op alle boilers geven wij 2 jaar garantie.

Mocht er zich een probleem voordoen zal kunt u contact met ons opnemen. In de meeste gevallen vragen wij om een foto van de situatie om het prbleem zelf te kunnen constateren. Vaak is er dan een eenvoudige oplossing waarbij de boiler niet van de muur hoeft. Bij moeilijkere gevallen kan de boiler retour gestuurd worden waarna wij hem meestal dezelfde dag voor u hebben gerepareerd of vervangen voor een nieuwe.

Wij hebben geen monteurs en komen niet bij u langs.

Monteer altijd en alleen het meegeleverde overdrukventiel om aanspraak te kunnen maken op garantie! Eventueel oude ventielen dus verwijderen.

Betaling

In onze webshop kunt u betalen met Ideal, Ideal QR, Paypal, bankoverschrijving, Sofortbanking, MrCash en creditcard.

Alleen op afspraak ik het mogelijk de boiler af te halen in Egmond of Haarlem en contant te betalen.

Wij versturen niet onder rembours.

Levertijd

Alle bestellingen gedaan voor 13.00 uur gaan meestal de zelfde dag nog mee met onze vervoerder.

Deze levert normaal gesproken de boilers de volgende werkdag af op het door u opgegeven adres.

De vervoerder zal u rechtstreeks een tracktrace code mailen zodat u het pakket kunt volgen. Indien u deze niet s’avonds in uw mailbox ziet dan even uw spambox checken a.u.b.